26 Şubat 2014 Çarşamba

Merhabalar..




Bu gece ani  bir kararla blog dünyasına merhaba diyorum.
Bundan böyle ben de blog dünyasının sıcak insanları gibi günlük yaşantımdan detayları, olayları sizlerle paylaşmak istiyorum.
8 Şubat'ta başlayan nişan olayımla ben de evlilik yolculuğuna çıkmış bulunmaktayım. Bu nedenle de  bloğumun ismini "Asya'nın Yolculuğu" olarak koymak istedim.
Aslına bakarsanız, hepimiz birer yolculuk içerisindeyiz..
Bugün benim evlilik için çıktığım yolculuk, yarın başka heyecanlarla devam edecek muhtemelen. Çünkü insanoğlunun maceraları ve dolayısıyla hayat yolculuğu ölene kadar devam eder.
Ben de ilerleyen hayat yolculuğumda değişik süreçlerde  sizlerle paylaşım halinde olmayı istiyorum.
Sizlerle zaman zaman şu an ki okul hayatımdan, zaman zaman evlilik hazırlıklarımdan, bazen de mutfaktaki marifetlerimden paylaşımlarda bulunmak istiyorum.
An itibariyle Mimari Dekoratif Sanatlar bölümünde okuduğum  için sizinle yaptığım değişik sanat çalışmalarımı da paylaşmaktan mutluluk duyacağım.
Sizler de bu paylaşımlarımda bana eşlik ederseniz beni çok mutlu edersiniz efendim :) Herkese iyi geceler dilerim..

2 yorum:

  1. hoşgeldin aramıza hayırlı uğurlu olsun blogun :) bol paylaşımların olur umarım :)

    YanıtlaSil