2 Mart 2014 Pazar

Çeyiz Hazırlığı

Merhabalar ! :)

Evet malum 5 ay sonra evleniyorum. Her genç kız gibi bende çeyiz hazırlığına katılmış bulunmaktayım. Listeler yapıldı ve yavaştan alınmaya başlandı tabii.. En güzellerini, en tatlılarını seçmeye, araştırmaya başladım :) Fikirler edinmeye çalışıyorum.. 
Şimdi sizinle aldığım birkaç ürünü paylaşıcağım. 
Düşüncelerinizi merak ediyorum sevgili okuyucular.
Bu tarzda bir çaydanlığım var












Daha aldığım bir çok ürün var ama şu an hatırladıklarım bunlar :)
Kucak dolusu sevgiler :)

5 yorum:

  1. hepside çok güzel güle güle kullan inşallah :) eksikler bitmez bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) kesinlikle öyle ne gördüysem almak istiyorum :)

      Sil
  2. Merhabalar :)))
    Bloğunuzu yeni keşfettim, çok beğendim. Tatlı telaşlar bunlar.
    Güle güle kullanmanızı diliyorum, hepsi çok güzel. Bu arada sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim.http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam olsun blog kardeşliğe :)
      öncelikle çok teşekkür ederim. kesinlikle çok güzel telaşlar :) kesinlikle sizdeyim ;)
      görüşmek üzere sevgiyle kalın :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzelmiş canım , Güzel günlerde kullan . Dantelli meşrubat bardaklarımızda aynı:) Bana da beklerim

    http://merwiii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil