4 Mart 2014 Salı

Yağmurlu güne armağan olsun




Yağmur . . .
Ne güzel de içini döktü o akşam sessiz sedasız gelmişti oysa ki !
Geldi, içinde ne varsa döküp yine kayboldu..
Bulutlar yerini çoktan güneşe bırakıp, saygıya geçip, çekilmişlerdi..
Dağlar bembeyaza bürünmüş , hiç bir şey umurlarında değil gibi yağmur suların tadını çıkarıyorlardı.. İşte tam da böyle bir güne uyanmıştım o sabah yatağımdan alel acele fırlayıp kahvaltı masasını hazırlamakla buldum kendimi.. 
Evet geç kalmıştım !
Bugün herkese benden demli bir çay olsun, geç kalmışlığıma ödül olsun ! bir de boş vermişliklere boş vermişlik olsun. Olsun, bugün nasıl olursa öyle olsun her şey benden size olsun :) tatlı olsun, biraz da şeker ilave edersek bu güne hazırız..
Bugün, haftalardır sayıkladığım yeşil mercimek yemeğini pişireceğim :) Aslında herkesin bildiği, yaptığı lezzetli bir yemek olsa da ben çok beğenerek yiyorum ve de yapıyorum :)
Yanına da Patlıcan tava yapmayı planlıyorum eee tabi pilavsız olmaz. Pilavımı da dere otlu yapacağım.
Bugün menüsü bizim öğrenci evimiz de böyle :) Aydın'a akşam yemeğine beklerim..
sevgiyle kalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder